انواع تبلیغات در اینستاگرام

به اشتراک گذاری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]انواع تبلیغات در اینستاگرام را چطور انجام دهیم تا فروش بیش‌تری را تجربه کنیم؟ تبلیغ در اینستاگرام چه کمکی به شناخته شدن برند ما می‌کند؟ من که یک بلاگر هستم، چطور می‌توانم از انواع تبلیغ در اینستاگرام، برای دیده شدن خود استفاده کنم؟ یا اصلاً مزایای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

این‌ها نمونه‌هایی از سوال‌هایی است که بلاگرها و واینرها برای رشد پیج خود از ما می‌پرسند، و برندها، در حوزه آگاهی از برند خود، و فروش در اینستاگرام مطرح می‌کنند.

اما جواب ما که در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت داریم، چه هست؟ در این مقاله، می‌خواهیم از انواع تبلیغات در اینستاگرام، با شما بگوییم، تا با اجرای تبلیغات موثر در اینستاگرام، شما هم بتوانید در این پلتفرم، به درآمد برسید.

چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تبلیغات در هر پلتفرم رسانه‌ اجتماعی، تنها هدف دست‌یابی به مخاطبان هدف به‌منظور به‌دست آوردن سرنخ برای محصولات یا خدمات شماست. امروزه برای به‌دست آوردن بهترین سرنخ‌ها و گسترش تبلیغات، مردم به این واقعیت اعتراف می‌کنند که تبلیغ در اینستاگرام نتایج بهینه‌ای را در مقایسه‌ با سایر پلتفرم‌ها به آن‌ها ارائه می‌دهد.

در گذشته، انواع تبلیغ در اینستاگرام، به‌دلیل ناتوانی در ایجاد فالوورهای ارگانیکِ خوب به‌وسیله ناشران، رتبه پایینی داشت، تا این‌که در سال 2012 مارک زاکربرگ این پلتفرم را به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کرد. آن‌وقت بود که با افزایش انواع تبلیغات در اینستاگرام، داستان تغییر کرد و اکنون به سنگ بنای تبلیغات تبدیل شده است.

اینستاگرام، حالا با وجود یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موجودِ حالِ‌حاضرِ جهان محسوب می‌شود.

همین حضورِ افراد مختلف و بسیار، باعث شده اینستاگرام برای کسب وکار شما فضایی کاملا مناسب باشد. از این‌رو، دانشِ اینستاگرام مارکتینگ به شما کمک می‌کند از این فضا به‌درستی استفاده کنید، با انواع تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید و هم‌چنین از مزایای تبلیغات در اینستاگرام، برای اهداف خود بهره ببرید.

 [/vc_column_text][cz_button title=”آموزش اینستاگرام حرفه ای” btn_position=”cz_btn_center” id=”cz_51538″ cz_button=”” link=”url:https%3A%2F%2Fmoeinfaraji.ir%2F” sk_button=”font-size:18px;color:#000000;”][vc_empty_space height=”72px”][vc_column_text]

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرامی تبلیغاتی هستند که به عنوان محتوای حمایت شده، به‌وسیله صاحبان مشاغل اینستاگرام یا کاربران شناخته می‌شوند تا به کاربران هدف اینستاگرام دسترسی پیدا کنند تا تعامل و یا فروش محصولات یا خدمات را افزایش دهند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”17719″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

آیا خودم می‌توانم برای پیجم تبلیغات راه بیندازم؟

دیدن یک دوره آموزش اینستاگرام از صفر تا صد که جامع و کامل باشد، شما را با انواع تبلیغات رایگان در اینستاگرام و نیز روش‌های دیگر تبلیغات موثر در اینستاگرام آشنا خواهد کرد.

فعالیت پیج شما در هر زمینه‌ای که باشد، در معرض دیدِ میلیون‌ها کاربر قرار خواهد گرفت. درنتیجه، بازدیدِ پیج شما به‌وسیله آن‌ها همانا، جذب فالوور و کسب درآمد از اینستاگرام برای شما، همانا! این یکی از مزایای تبلیغات در اینستاگرام است که مطمئناً مورد هدف هر صفحه اینستاگرامی است.

انواع تبلیغات در اینستاگرام

در صورتی‌که صاحب کسب‌وکاری هستید، قطعاً می‌دانید که با انواع تبلیغ در فضای مجازی از جمله اینستاگرام، می‌توانید درآمدزایی خود را گسترش دهید.

انواع مختلفی از تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه، به آن‌ها پرداخته خواهد شد. پس، ترفندهای اینستاگرام را بیاموزید و نگاهی گسترده‌تر به تبلیغات داشته باشید؛ چون برای دست‌یابی به موفقیت و کسبِ حداکثریِ مزایای تبلیغات در اینستاگرام، باید بهترین نوع تبلیغ را انتخاب کنید.

در قدیم انواع تبلیغ در اینستاگرام چگونه بوده است؟

تا همین چند سال پیش، حتما شما هم در صفحات اینستاگرامی‌ای که دنبال می‌کردید، انواع تبلیغات رایگان در اینستاگرام را دیده‌اید. شاید الان بگویید چرا رایگان؟! بسیاری از پست‌های حمایتی یا استوری‌هایی که پیج‌ها در حمایت از یکدیگر منتشر می‌کردند و هنوز هم گاهی این روش دیده می‌شود، جز این دسته از تبلیغ در اینستاگرام محسوب می‌شوند.

چرا باید انواع تبلیغ در فضای مجازی را بشناسیم؟

در دنیای وسیعِ اینترنت، برای دیده‌شدن باید تلاش کرد، باید  همیشه خود را در معرض دید کاربران قرار داد و از فرصت به‌دست آمده، برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کرد. با آشنایی با انواع تبلیغ در فضای مجازی، و به کار بردن آن‌ها، می‌توانید برنامه‌ریزی کرده، اهداف بازاریابی خود را محقق کنید.

آشنایی با انواع تبلیغ در فضای مجازی

بعضی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغات آنلاین را با هم مرور می‌کنیم:

  1. تبلیغات کلیکی
  2. تبلیغات در سوشال مدیا (شبکه‌های اجتماعی)
  3. رپورتاژ خبری
  4. بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
  5. پوش نوتیفیکیشن
  6. تبلیغات ویدئویی
  7. تبلیغات درون برنامه‌ای (درون اپلیکیشنی)

توصیه می‌شود صاحبان مشاغل اینترنتی، برای حضور موثر در فضای اینترنت، سعی کنند از همه انواع تبلیغ در فضای مجازی، استفاده کنند. حالا شاید لازم نباشد از همه روش‌ها در یک زمان استفاده کرد، اما می‌شود با برنامه‌ریزی، در طی زمان، از تک‌تک روش‌ها و انواع تبلیغات در اینستاگرام، توئیتر، یوتیوب و غیره بهره جست.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”17720″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

آشنایی با انواع تبلیغ در اینستاگرام

آگاهی از انواع تبلیغ در فضای مجازی، از جمله در فضای اینستاگرام، برای بسیاری از برندها، فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها ضروری است. همراه با آپدیت‌های اینستاگرام، روش‌ها و انواع تبلیغ در اینستاگرام هم، متنوع شده و تغییر می‌کنند. به‌این‌ترتیب، برای تبلیغات موثر در اینستاگرام، باید خود را با به‌روزرسانی‌های این پلتفرم همراه و آشنا کرد.

حالا که به‌نوعی با انواع تبلیغ در فضای مجازی آشنا شدیم، خوب است از انواع تبلیغ در اینستاگرام هم بگوییم، انواع تبلیغات رایگان در اینستاگرام و هر نوع تبلیغ در اینستاگرام، این پلتفرم محبوب، که تاثیر مثبت و گسترده‌ای در رسیدن به اهداف بازاریابی شما دارد.

در این‌جا شما را با چند روش تبلیغ در اینستاگرام و نحوه اجرای آن‌ها آشنا می‌کنیم.

5 روش از انواع تبلیغ در اینستاگرام را می‌شناسید

این روزها، انواع تبلیغات در اینستاگرام برای برندها و صفحات اینستاگرامی مختلف استفاده می‌شود. برای آن‌که نتیجه کار شما، تبلیغات موثر در اینستاگرام باشد بهتر است بدانید اصلا چه روش‌هایی برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد و کدام، برای شما بهتر است. در زیر 5 روش از انواع تبلیغات رایگان در اینستاگرام و هم‌چنین تبلیغ پولی در این پلتفرم می‌گوییم:

1. تبلیغات در صفحات اینستاگرامی پربازدید

وقتی پیج‌های اینستاگرامی رونق گرفتند، بعضی از صفحات، مخاطب‌های بسیاری جذب کردند. پیج‌های با موضوع فکت، اطلاعات عمومی، دانستنی‌ها، طبیعت، حیوانات، و غیره.

وقتی تعداد فالوورهای این صفحات افزایش یافت و مخاطب‌ها هر روز دنبال‌شان می‌کردند، دیگر صحبتِ انواع تبلیغات رایگان در اینستاگرام و به طور‌کلی، انواع تبلیغ در اینستاگرام، مطرح شد.

پیج‌های ایرانی هم سعی کردند از این قافله مزایای تبلیغات در اینستاگرام جا نمانند. بنابراین شروع کردند به تبلیغ دادن، به صفحات پربازدید اینستاگرام. برای انجامِ یک تبلیغات موثر در اینستاگرام، ابتدا باید نوع بیزنس خود را در نظر بگرید، و بر پایه آن، پیجی را که می‌خواهید برای شما تبلیغ کند انتخاب کنید.

ضمناً باید به کیفیت آن پیج هم توجه کنید؛ یعنی ببینید دنبال‌کننده‌هایش فیک نباشند، لایک، کامنت و ویوی فیک نداشته باشد. و اصلا ادمین پیج، کیست؟ آیا می‌توان به بازدهی تبلیغاتش مطمئن بود؟!

2. تبلیغات موثر در اینستاگرام در پیج‌های مکمل

پیج‌های مکملِ پیج خود را در نظر بگیرید. به‌طور مثال، اگر پیج شما در زمینه مزون لباس است، پیج‌های کیف و کفش، مد و زیبایی، پیج‌های مکمل شما محسوب می‌شوند. پس برای انواع تبلیغات در اینستاگرام، می‌توانید به آن‌ها درخواست دهید و همکاری کنید.

دیدن تبلیغ شما در پیج‌های مکمل، باعث سرازیر شدن مخاطبان آن‌ها به پیج شما شده، و کسب‌وکار شما را رونق می‌دهد.

3. بهره‌گیری از ربات‌ها برای انواع تبلیغ در اینستاگرام

درست است که ما با این روش، موافق نیستیم؛ اما خب این هم یکی از انواع تبلیغات رایگان در اینستاگرام و البته گاهی پولی،  هست که وجود دارد. در این مدل از تبلیغ، که البته جز تبلیغات موثر در اینستاگرام محسوب نمی‌شود، ربات‌ها در مدت‌زمان کوتاهی، با روش‌های مختلفی مانند لایک کردن و کامنت گذاشتن، پیج خودتا ن را تبلیغ می‌کنید.

بعضی‌ها معتقدند این کار، افت دارد، برخی‌ها هم فکر می‌کنند که برای یک‌مرتبه و در کوتاه‌مدت، تاثیرگذار است و می‌تواند فالوور زیادی را برای شما بیاورد.

4. تبلیغ در اینستاگرام از نوع تبلیغات اسپانسری

این روش از انواع تبلیغات در اینستاگرام، به‌دلیل وجود تحریم‌ها، هزینه بالایی دارد و برای اجرای این نوع تبلیغات و کسبِ مزایای تبلیغات در اینستاگرام با این روش، بایستی به آژانس‌های تبلیغات رجوع کرد. تبلیغ اسپانسری مراحل مختلفی دارد و برای انجام آن، باید همه مراحلش طی شود. این روش، اغلب برای بیزنس‌های بزرگ و برندینگ آن‌ها مناسب است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”17721″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

5. اینفلوئنسر مارکتینگ

با بیش‌تر شدن کاربران اینستاگرام، آرام‌آرام افراد عادی هم شروع کردند از خودشان، عکس و ویدئو گرفتن و پیج اینستاگرامی خود را رشد دادن. شاید آن‌ها خودشان هم نمی‌دانستند که با قدم در این راه، به دنیای اینفلوئنسری پا می‌گذارند.

با زیاد شدن اینفلوئنسرها یا همان افراد تاثیرگذار، مارکتینگِ برندها و کسب‌وکارها هم با آن‌ها شروع شد. یکی از مهم‌ترین انواع تبلیغات در اینستاگرام، همین اینفلوئنسرمارکتینگ است، که با استفاده از نفوذِ افراد مشهور بر روی مخاطبانِ آن‌ها، می‌توانید محصول یا خدمت خود را تبلیغ کنید.

 امروزه روش بازاریابی با اینفلوئنسر، بیش‌ترین تاثیر را در کسبِ نتایجِ انواع تبلیغ در فضای مجازی را دارد.

برای کسب مزایای تبلیغات در اینستاگرام چه کنیم؟

فرض کنید شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار یا یک شخص که تازه، وارد دنیای بلاگری شدید، انواع تبلیغات رایگان در اینستاگرام را تجربه کردید؛ اما برای کسب همه مزایای تبلیغات در اینستاگرام، به سراغ افراد متخصصِ این حوزه می‌روید. مطمئناً همین‌طور است.

چون شما در ابتدای کار، با انواع تبلیغ در اینستاگرام آشنا نیستید و می‌دانید که اگر از متخخصان این حوزه ی آژانس‌های تبلیغاتی کمک بگیرید، نتایج بسیار خوبی را برای پیج خود رقم زده‌اید.

 

در نهایت…

روش‌های تبلیغ در اینستاگرام، انواع متنوعی دارد، اما خوب است بدانید که فقط تبلیغاتِ صرف، موثر نیست. شما قبل از شروع یک کمپین تبلیغاتی، بهتر است محتوای پیج خود را از لحاظ کیفی رشد دهید.

سعی کنید ابتدا با جذب فالوور ارگانیک، با تولید محتوای مفید و اصولی، از فالوورهای خود، مخاطبان وفادار بسازید. سپس به سراغ انواع تبلیغات رایگان در اینستاگرام  بروید تا کمی بیش‌تر رشد کنید. و در آخِر هم، با اجرای انواع تبلیغات در اینستاگرام خود، خود را به یک اینفلوئنسر قدرتمند تبدیل کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

5 پاسخ

  1. معرغی انواع تبلیغات در اینستاگرام تون خیلی خوب و کمک کننده بود. ممنون از زحماتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *