چگونه بلاگر اینستاگرام شویم؟

به اشتراک گذاری

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”17571″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]شما می‌توانید به عنوان یک کاربر، به هر هدفی در رسانه اینستاگرام فعالیت داشته باشید. اما اگر به تحقیق علاقمند بوده و خلاق و نوآور هستید و دوست‌دارید در زمینه خاصی در این رسانه فعالیت‌ داشته باشید، دیگر شما یک کاربر معمولی اینستاگرام نیستید، در حقیقت شما یک بلاگر اینستاگرام هستید و اینستاگرام برای کسب و کار با اینستاگرام برای سرگرمی بسیار متفاوت است.

تعریف کاربر اینستاگرام با بلاگر اینستاگرام بسیار متفاوت است. اما پاسخ به این سوال که چگونه می‌شود بلاگر اینستاگرام شد، هدف ما از تهیه این مقاله است. پس برای اینکه بتوانید با موقعیت کاری و انواع بلاگری بدون چهره در اینستاگرام، نحوه درآمد‌زایی و دانستن کاربردی‌ترین راهکار‌ها برای موفقیت در این پوزیشن، آشنا شوید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بلاگر اینستاگرام کیست؟؟

تهیه محتوا‌های یونیک و تخصصی برای یک مجله اینترنتی یا یک بلاگ به هدف انتشار پست و جذب مخاطب، می‌تواند تعریف جامعی از یک بلاگر فعال در وب‌سایت‌ها، پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی گوناگون باشد.

همین تعریف درباره بلاگر اینستاگرام نیز صادق است. امروزه در سرتاسر جهان، صدها میلیون بلاگر اینستاگرام در حوزه‌های مختلف، در زمینه تولید محتوا‌های متنی و بصری فعالیت دارند.

افزایش رونق در کار یک بلاگر اینستاگرام، رابطه مستقیمی با علاقمندی‌ها، تجارب کسب شده و رعایت کیفیت و البته تداوم در فعالیت تولید محتواهای منتشر شده دارد، و از طرف دیگر آشنایی با نیاز بازار، متد‌های دیجیتال مارکتینگ و کاربری درست از آن در کنار شناخت سلیقه و رفتار مخاطب نیز، می‌تواند برای شکوفایی موفقیت‌های بلاگر اینستاگرام بسیار کاربردی باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”17572″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]از آنجایی که دسترسی به اینترنت و در اختیار داشتن دیوایس‌های مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند نسبت به قبل آسان‌تر شده است، طبق آمار بیش از یک و نیم میلیارد اکانت فعال توسط کاربران رسانه اینستاگرام نسبت به انتشار میلیاردها پست و استوری در حوزه‌های متفاوت مدیریت می‌شود.

بر این اساس رسانه اینستاگرام در کنار دیگر پلتفرم‌ها، از جایگاه بسیار محبوب‌تری در بین کاربران برخوردار بوده و این مزیت را می‌توان به عنوان تفاوت اصلی میان یک بلاگر و بلاگر اینستاگرام با توجه به پلتفرمی که از آن استفاده می‌کند محسوب نمود.

پس اگر شما علاقمند هستید به عنوان یک بلاگر در پلتفرم‌های مختلف مخصوصا رسانه اینستاگرام فعالیت داشته باشید، لازم است که گام اول را آگاهانه بردارید.

بلاگر اینستاگرام کسی است که قبل از هرکاری باید توجه ویژه‌ای به توانمندی‌هایی خود داشته باشد، مهارت‌ها و علاقمندی‌های خود را لیست کند و آن‌ها را دقیق بررسی نماید. تا در ادامه بتواند در مقام یک بلاگر، در خصوص انتخاب حوزه‌ای که می‌تواند برای او مناسب‌ترین بوده و شرایط فوق‌العاده‌ای را به همراه داشته باشد، به موفقیت‌های بالا دست پیدا کند.

بلاگری بدون چهره

فعالیت بلاگری در اینستاگرام اگر با رعایت اصول و اجرای تکنیک‌‌های تولید محتوا‌ها و همچنین به کار بردن ترفندهای اینستاگرام انجام شود، می‌تواند به جرأت پتانسیل کسب درآمدی در حدود صدها میلیون تومان در ماه را داشته باشد. اما آیا لازم است که بلاگر در محتواهای منتشر شده، حتما چهره خود را نمایش دهد؟

در بین مدیران پیج‌های فعال و پر مخاطب حاضر در رسانه اینستاگرام، هستند بلاگرهایی که‌ بدون نمایش چهره خود توانسته‌اند نسبت به افزایش فالوور و دریافت درآمد‌‌های باور نکردنی و البته تبدیل آن‌ها به یک اینفلوئنسر محبوب، موفق عمل کنند. به همین خاطر باید گفت که بدون نمایش چهره نیز می‌توان در جایگاه یک بلاگر موفق در اینستا فعالیت نمود، به شرط اینکه منتهای هدف شما، انتشار محتوا‌های کاربر پسند باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”17573″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

بلاگری بدون چهره یا بلاگری با چهره، کدام بهتر است؟

در حقیقت باید گفت که نمایش چهره ملاک نیست. چرا که برای مخاطب بیشتر از هر موضوعی، ارزشمند بودن محتوا که بتواند نیاز او را برطرف سازد اهمیت دارد. به همین خاطر همه موفقیت‌های یک بلاگر به کیفیت محتوا‌های او وابسته است. محتوا اگر عالی و جذاب باشد و بتواند خواسته کاربر را پاسخ دهد، بلاگر را به اهدافی که در نظر دارد رسانده است.

انواع نکات کاربردی بلاگری بدون چهره

با توجه به برخی از راهکار‌هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، یک بلاگر اینستاگرام می‌تواند با اجرای ترفند‌های مختلف و انتشار بهترین محتوا‌ها در حوزه‌های متفاوت، شرایط را برای جذب مخاطبین هدف فراهم نموده و در ادامه آن‌ها را به مشتریان و وفادار پیج خود تبدیل نماید.

به تنهایی نمی‌توان یک بلاگر موفق شد

ابزارهای گوناگونی در مسیر موفقیت در بلاگری اینستاگرام وجود دارد. داشتن تمام مهارت‌ها و استفاده از همه ابزارها توسط یک نفر طبیعی نیست. به همین خاطر است که اکثر بلاگر‌ها رسیدن به موفقیت را در کار تیمی دنبال می‌کنند.

در بازار مربوط به حوزه کاری خود، مانور داشته باشید و فرایند‌ها را رصد کنید

داشتن اطلاعات بروز و آگاهی نسبت به برترین کسب و کار‌ها متناسب با حوزه فعالیت شما بسیار اهمیت دارد. این اطلاعات موجب می‌شود که با رفتاری همسو با بازار در زمینه تولید محتواهای جذاب و جدید، فرایند‌هایی را دنبال نمایید.

بلاگر شدن را به دید یک شغل بپذیرید

یک بلاگر موفق لازم است که کل زمان زندگی خود را برای تهیه محتواهای کاربردی و عالی هزینه نماید. به همین خاطر لازم است که قبل از آغاز بلاگر شدن شرایط را به دقت بررسی نمایید و با یک هدف منسجم در این مسیر گام بردارید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”17574″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نسبت به گسترش فعالیت‌های خود تلاش کنید

یادتان باشد، زمینه‌ای که برای بلاگری انتخاب کرده‌اید تنها به یک موضوع خاص خلاصه نمی‌شود. به همین منظور با داشتن یک دید آگاهانه می‌توانید موضوعات مربوط به حوزه فعالیت خود را کشف نمایید و برای هر کدام با قدرت به تولید محتوای جذاب اقدام کنید. هر کدام از آن موضوعات می‌توانند مخاطبین خاص خود را داشته باشند. پس فعالیت‌های خود را گسترش دهید.

مسیری را انتخاب کنید که به سمت موفقیت در بلاگری اینستاگرام می‌رود

یک بلاگر باید بر روی یک موضوع متمرکز شود و فعالیت‌های خود را دنبال نماید. پرداختن به موضوعات متفاوت در حوزه‌های مختلف، کیفیت کار شما را خدشه‌دار خواهد کرد.

از حال و روز بلاگر‌های دیگر غافل نشوید

در دنیای بلاگری قبل از اینکه شما فعالیت خود را آغاز کنید، افراد زیادی در حوزه کاری شما به عنوان بلاگر‌های موفق کار خود را آغاز کرده‌اند. حتما فعالیت آنها را مورد بررسی قرار دهید و نکات موفقیت‌آمیزی که در کار آنها وجود دارد را استخراج کنید. نسبت به منابعی که استفاده می‌کنند تحقیق کنید و از تمام آنها در ابتدای مسیر به عنوان الگوهایی مناسب استفاده کنید.

همیشه با پیشرفت‌های پلتفرم اینستاگرام همراه باشید

پلتفرم اینستاگرام مدام در حال تغییر و پیشرفت است. به همین خاطر یک بلاگر اینستاگرام لازم است که نسبت به پیشرفت‌های موجود، دانش خود را بروز نماید. در این میان، بلاگری از همه موفق‌تر است که در زمینه آموزش اینستا و کسب دانش، یک گام جلوتر از رسانه اینستاگرام باشد. این موضوع می‌تواند به عنوان یک امتیاز رقابتی عالی نیز در برابر رقبا محسوب شود.

دوره اکسپلورر پلاس معین فرجی

شاید بتوان گفت که از جمله مهم‌ترین موفقیت‌ها و دستاوردهای یک بلاگر اینستاگرام، که می‌تواند ارزش جایگاه او را در برابر دیگر بلاگر‌ها نشان دهد، رسیدن به محیط اکسپلور و حضور مداوم در آن خواهد بود.

یک بلاگر باید برای رسیدن به این موفقیت بزرگ، بر اساس قوانین و سلیقه الگوریتم‌های اینستاگرام فعالیت‌های خود را انجام دهد. به همین خاطر اگر علاقمند هستید در پوزیشن بلاگری اینستاگرام نسبت به دیگر رقبا سرآمد بوده و درآمدی رویایی داشته باشید، و می‌خواهید در کمترین زمان قله‌های موفقیت را فتح نموده و دیده شوید، ما به شما شرکت در دوره اکسپلورر پلاس معین فرجی را پیشنهاد می‌کنیم.

واپسین کلام

با توجه به افزایش محبوبیت رسانه اینستاگرام در برابر مخاطبین، و علاقمندی آنها به افتتاح پیج و تولید محتوا، بازار بلاگری در اینستاگرام روز به روز داغ‌تر می‌شود. به همین خاطر، فعالیت در این حوزه مانند یک مسابقه ماراتون به یک بلاگر خستگی ناپذیر نیازمند است. یک بلاگر اینستاگرام باید صبور باشد، اهل مطالعه و تحقیق باشد، یک بلاگر باید با سلیقه باشد و نسبت به انتخاب بهترین محتوا عجولانه برخورد نکند. یک بلاگر باشد کنجکاو باشد و در کنار فعالیت‌های خود، نسبت به آگاهی از رفتار و فعالیت‌های رقبا غافل نشود.

مواردی که در این مقاله نسبت به موفقیت در زمینه بلاگری در اینستاگرام به آن اشاره شد، تنها برخی از موارد کاربردی به شمار می‌رود. بلاگر بودن کار سختی نیست، اما لازم است با کسب آگاهی به واسطه استفاده از بهترین ابزارها در این مسیر وارد شوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

6 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    میخواستم بپرسم دوره دیجیتال مارکتینگ شما رو چطوری میتونم شرکت کنم؟ توی سایتتون نیست اصلا

    1. سلام احمد عزیز
      در حال حاضر دوره ای تحت این عنوان نداریم
      شا میتونید از مقالات ما توی دسته بندی دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.
      موفق باشید

  2. سلام خسته نباشید
    با این همه آدمی که بلاگر شدن، بنظرتون این حوزه دیگه اشباع نشده؟ من خیلی دوست دارم پیج بلاگری بزنم اما خب نمیدونم درسته یا نه

    1. سلام مریم جان
      همیشه خلاقیت شما رو از بقیه متمایز میکنه
      اگر خواستید استارت بزنید، محتوای خلاق و با کیفیت بسازید
      قطعا خیلی بیشتر دیده میشید
      خیلی ها دیر شروع کردن اما به علت کیفیت بالای کارشون زود درخشیدن نسبت به کسانی که زودتر شروع کرده بودن
      موفق باشید

  3. الان که همه بلاگر شدن… یسریام که تازه شروع کردن فاز آموزش برداشتن و بلاگری و تولید محتوا یاد میدن
    واقعا آدم نمیدونه چیکار کنه هیشکی سرجاش و توی تخصص خودش نیست
    کاش یکی بود و اینارو یاد میداد…

    1. سلام مسعود عزیز
      همینطوره… اما بلاگر اینستاگرام شدن هم اصول داره و در نهایت مخاطب هوشمند دنبال کننده صفحه درست خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

مطالب اخیر