همه‌ی شما بارها نام اینستاگرام به گوش‌تان خورده است و یا به زبان ساده‌تر اکثریت شما این برنامه محبوب را در گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اید. این شبکه اجتماعی در حال حاضر بین ایرانی‌ها محبوبیت بسیار بالایی دارد که هر روز افراد زیادی به اینستاگرام اضافه می‌شوند.

کاربران بسیاری روزمرگی‌های خود را در قالب پست و استوری بصورت عکس و ویدئو به اشتراک می‌گذارند همچنین کسب و کارهای اینترنتی بسیاری در این شبکه اجتماعی مشغول فعالیت و کسب درآمد هستند که همین موضوع در کنار اضافه شدن کاربر، باعث ایجاد رقابت بین صاحبان پیج برای جذب فالوور و مخاطب بیشتر شده است.

کاربرانی که از اینستاگرام برای بازاریابی کسب و کار اینترنتی خود استقاده می‌کنند باید آموزش اینستاگرام را جدی بگیرند و بدانند که عامل موفقیت شان جذب فالوورهای هدفمند است. اگر بتوانید فالوورهای خود را به صورت هدفمند افزایش دهید، به راحتی می‌توانید فروش بسیار خوبی را هم تجربه کنید.

یکی از روش‌های بسیار مفید برای افزایش مخاطب هدف در این شبکه اجتماعی برگزار مسابقات درست و برنامه‌ریزی شده است. مسابقات اینستاگرامی هیجان‌انگیزترین چیزی است که کاربران می‌توانند در اینستاگرام تجربه کنند. آیا دریافت جایزه شما را به وجد نمی‌آورد؟

پس اگر شما هم به عنوان صاحب یک کسب‌وکار اینترنتی می‌خواهید فالوورهای صفحه خود را به صورت هدفمند افزایش دهید، به برگزاری مسابقات اینستاگرامی فکر کنید. حالا این سؤال پیش می‌آید که برای داشتن یک مسابقه اینستاگرامی موفق چه کاری باید انجام دهیم؟ ونیازمند چه ابزاری هستیم؟

در این مقاله از وبلاگ معین فرجی به بررسی نکاتی چند از برگزاری مسابقه اینستاگرامی و معرفی ابزار مناسب قرعه خواهیم پرداخت که با استفاده از آن بتوانید تجربه برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی موفق را تجربه کنید.

نحوه برگزاری مسابقه در اینستاگرام

اولین مرحله برای برگزاری مسابقه و موفقیت در اینستاگرام تعیین هدف است. شما باید بعد از اتمام مسابقه آن را بررسی و تحلیل کنید و به همین دلیل تعیین هدف بسیار مهم می‌شود. چرا که باید به این سؤال پاسخ دهید که آیا به هدف ابتدایی خود رسیدید یا خیر؟

دومین مرحله تعیین نوع مسابقه است. اگر می‌خواهید شرکت‌کنندگان بیشتری داشته باشید، مسابقه بدون زحمتی مثل تعیین برنده از بین لایک یا کامنت را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید مخاطب هدف بیشتری داشته باشید مسابقات سخت‌تری مثل تولید محتوای تخصصی در اینستاگرام برگزار کنید که شرکت‌کنندگان کمتر اما با ارزش‌تری خواهید داشت. اما جذب این مخاطب ارزشمند نیازمند جایزه ارزشمندی هم خواهد بود.

بعد از اینکه نوع مسابقه را مشخص شد در سومین مرحله شرایط شرکت در مسابقه را بدون ابهام و بصورت کاملا واضح در صفحه اینستاگرام‌‌تان بصورت پست و یا استوری برای کاربران توضح دهید.

به این نکته توجه کنید که اگر در قالب استوری شرایط مسابقه را توضیح دادید باید استوری را به هایلایت اضافه کنید تا مخاطب همیشه به آن دسترسی داشته باشد.

در انتها و چهارمین مرحله جوایز مسابقه را بر اساس بودجه مشخص کنید. سعی کنید در ادامه دوباره در مورد نحوه برنده شدن و زمان شروع و پایان مسابقه را مشخص و برای اطلاع رسانی بیشتر برای آن تبلیغات هم انجام دهید تا بازخورد بیشتری بگیرید.

مسابقات اینستاگرامی

معرفی ابزار قرعه کشی Biib

اگر سرچ ساده‌ای در اینترنت انجام دهید با سایت‌های خارجی بسیاری مواجه می‌شوید که با مراجعه با آن ها می‌توانید از خدمات قرعه‌کشی اینستاگرام استفاده کنید.

اما تمامی این سایت‌ها در کنار صف‌های زمان‌بری که دارند، معایب بسیاری را شامل می‌شوند که شما از ادامه استفاده از این سایت‌ها منصرف خواهید شد. حال شما به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید به سایت Biib.ir سر بزنید تا با مشاهده حذف تمامی این معایب در کوتاه‌ترین مدت، بالاترین و بهترین نتیجه را از یک سایت ایرانی ببینید.

لازم به ذکر است که استفاده از این سایت یا ربات های قرعه کشی اینستاگرامی فقط مخصوص اینستاگرام نبوده و می‌تواند به سایر نرم افزار های اجتماعی از جمله تلگرام هم وارد شود. در دوره اینستا استار معین فرجی تمامی ترفندهای اینستاگرامی از جمله برگزاری مسابقات اینستاگرامی به طور مفصل آموزش داده می‌شود.

مزایای قرعه کشی از طریق Biib

  1. شما می‌توانید هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اقدام به قرعه‌کشی نمایید.
  2. این برنامه قابلیت جداسازی و دسته بندی درست اطلاعات و ایجاد یک فایل جامع همانند یک بانک اطلاعاتی درست را دارد تا در اختیار مصرف کننده قرار دهد.
  3. یکی دیگر از مزایای استفاده از سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرام  توسط ir علاوه بر جذب فالوور، جلب اعتماد بیشتر در بین فالوور های فعلی و آینده شماست.
  4. هر چه شرایط برگزاری این مسابقات روشن‌تر و واضح‌تر باشد، میزان اعتماد افراد بالاتر خواهد بود، طبیعتاً استفاده از سایت یا ربات آنلاین قرعه‌کشی اینستاگرامی میتواند بیشترین وضوح اطلاعاتی را داشته باشد.

معایب قرعه کشی از طریق Biib

  1. دسترسی به اکانت اینستاگرام
  2. وصل نشدن به موقع سرور
  3. وجود تحریم‌ها و فیلتر‌های مختلف
  4. امکان خطا و اخلال در اینستاگرام
  5. عدم وجود امکان پرداخت دلاری

روش‌های برگزاری مسابقه در اینستاگرام توسط biib.ir  

بعد از اینکه مسابقه‌تان به اتمام رسید نیازمند انجام قرعه‌کشی خواهید بود که در Biib.ir به یکی از سه روش زیر می‌توانید این کار را انجام دهید:

  1. قرعه‌کشی از بین کامنت‌های پست
  2. قرعه‌کشی از بین لایک‌های پست
  3. قرعه‌کشی از بین فالوورهای پیج

در نهایت…

سایت های قرعه کشی اینستاگرام خارجی و ایرانی زیادی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها خدمات مختلفی را به کاربر ارائه می‌کنند. اما پیدا کردن بهترین وب‌سایت‌های قرعه کشی از میان این همه سایت، ممکن است شما را سردرگم کند.

شما در این مقاله با یکی از بهترین ابزارهای اینستاگرام یعنی ابزار مسابقه اینستاگرام Biib آشنا شدید. همچنین توانستید که برخی از مزایای برگزار کردن مسابقه در اینستاگرام را یاد بگیرید.

در انتها هم دقت کنید که شروع مسابقات اینستاگرامی توسط سایت یا ربات‌های قرعه کشی اینستاگرام می‌تواند به پیشرفت شما در کسب و کارتان رونق دهد و یا منجربه ویروسی‌شدن رشد کسب و کارتان شود. استفاده از این شیوه مرسوم تبلیغات در اینستاگرام یعنی برگزاری مسابقات اینستاگرامی از طریق سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی، می‌تواند باعث شود تا برند تجاری شما وایرال شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.