[vc_row][vc_column][vc_column_text]از مهمترین قسمتهای اینستاگرام برای جذب فالوور واقعی و نیز بهبود کسب و کار شما در فضای مجازی تبلیغات بازدیدی اینستاگرام است که میتوان با روشی به صرفه بسیار پر بازده عمل نمود.
در ادامه مقاله به شرح روشهایی برای افزایش بازدید از تبلیغات شما، روش راه اندازی و مفاهیم رایج تبلیغات CPM به کمک آموزش اینستاگرام و… پرداخته شده است.
تبلیغات CPM اینستاگرام (بازدیدی) چیست؟
تبلیغات CPM یا بازدیدی اینستاگرام به معنای پرداخت نمودن هزینه به ازای هر هزار بازدید از تبلیغات شما میباشد. تبلیغات بازدیدی با عنوان تبلیغات نمایشی نیز شناخته میشود و گاهی به آن تبلیغات گسترده میگویند که هدف آن افزایش بازدید و شناخته شدن کسب و کار شما میباشد.
با آموزش اینستاگرام و از طریق تبلیغات بازدیدی میتوان در کوتاه ترین زمان با جذب فالوور واقعی به کسب درآمد از طریق برند خود پرداخت. به واسطه تبلیغات نمایشی مخاطبان زیادی با محصول شما آشنا میشوند و در این روش تبلیغ هیچ دردسر و دشواری وجود ندارد و راهی کاملا آسان برای معرفی برندتان میباشد.
تبلیغات بازدیدی موجب افزایش رشد، ارتقاء پیج، افزایش جذب فالوور واقعی و در نتیجه فروش بیشتر محصول خواهد شد. قیمت تبلیغات بازدیدی به ازای افزایش هر 1000 بازدید بیشتر خواهد شد و عوامل زیادی از جمله تعداد ویو اینستاگرام، تعداد جذب فالوور واقعی، بازدیدهای پست و… در قیمت این تبلیغات مؤثر میباشد.
آموزش اینستاگرام در زمینه تبلیغات بازدیدی موجب میشود که شما به اهداف تجاریتان نزدیک تر شوید و با توجه به هزینهای که کردهاید خروجی بسیار خوبی دریافت کنید. بر خلاف سایر روشهای تبلیغی اینستاگرام در روش تبلیغات بازدیدی هزینه زمانی از حساب شما کسر خواهد شد که تبلیغ به کاربر نمایش داده شود و این فرآیند کاملا آنلاین میباشد.
از تبلیغات بازدیدی اغلب افراد مشهور و یا پلتفرمهای بزرگ استفاده مینمایند که نکته مهم در استفاده از تبلیغات نمایشی به کار گرفتن صحیح آن برای رسیدن به هدف و سود مناسب میباشد.
روش راه اندازی تبلیغات بازدیدی و مفاهیم رایج آن
برای بهبود کسب و کار خود در اینستاگرام به واسطه طی مراحلی میتوان تبلیغات بازدیدی را در پیج خود ایجاد نمود که شامل موارد زیر میشود:
- ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و در صورت نداشتن حساب کاربری آن را ایجاد نمایید و تمام اطلاعات کاربری خود را در آن وارد نمایید.
- در ستون سمت راست قسمت منو بر روی گزینه (ساخت کمپین) کلیک نمایید.
- در این قسمت گزینه تبلیغات بازدیدی را در صفحه جدید انتخاب کنید.
- در صفحه بعد اپلیکیشن مورد نظر خود را از میان تلگرام و یا اینستاگرام انتخاب کنید که برای تبلیغات بازدیدی اینستاگرام باید بر روی گزینه اینستاگرام کلیک کنید.
- در بخش بعد باید روش تبلیغات بازدیدی را از میان دو گزینه استوری و پست انتخاب نمایید که گزینه پست تا حدودی بهتر از استوری میباشد.
- در قسمت بعد باید قیمت مورد نظر را طبق شرایط پیج اینستاگرامی خود انتخاب کنید و پنل نیز یک قیمت پیشنهادی را به شما ارائه میدهد که بهتر است در شروع تبلیغات بازدیدی برای کسب و کار قیمت پیشنهادی را انتخاب نمایید. در قسمت بعد نیز باید میزان بازدید از تبلیغات خود را برای جذب فالوور واقعی مشخص کنید که پس از مشخص نمودن این اطلاعات دو قسمت برای شما در صفحه نشان داده میشود :
- 1-میزان هزینه برای کل کمپینی که شما ایجاد نموده اید.
- 2-مشخص کردن تعداد پیجهایی که میتوان با شرایط مشخص شده شما در آنها تبلیغات بازدیدی ایجاد کنید که وبسایت این پیجها را برای شما نمایش میدهد و در صورت مشاهده میتوانید پیجهای نامناسب را از این قسمت حذف نمایید.
- در صفحه بعد میتوانید با انتخاب عکس یا ویدئویی مناسب و نیز توضیحات، کپشن و وضعیت کامنت در افزایش بازدید از تبلیغ خود موثر واقع شوید.
- در قسمت آخر با بررسی اطلاعات تکمیلی کمپین خود و نیز اصلاح آن میتوانید آن را تایید نمایید.
در آموزش اینستاگرام میتوان با اصطلاحات تبلیغات بازدیدی آشنا شد که برخی از آنها عبارتند از :
CTR: این اصطلاح به معنای نرخ کلیک بر روی لینک تبلیغات شما به نسبت تعداد کل بازدید از آن میباشد.
به طور مثال اگر بر روی تبلیغات شما 40 بار کلیک شده باشد با توجه به محاسبه بازدید بر حسب 1000 میزان نرخ کلیک برای آن 4 درصد است.
ECPM: این اصطلاح در واقع حاصل میزان درآمد تقسیم بر تعداد نمایش در عدد 1000 است که میزان بازخورد و اثربخشی واقعی را به ازای هزینه هر کلیک برای هر فرد را مشخص میکند که به آن درآمد موثر هزاره نیز میگویند.
اهمیت تبلیغات بازدیدی و نحوه بهتر عمل کردن آن
برخی از اهداف تبلیغات بازدیدی به شرح زیر میباشد:
- تبلیغ برند و آگاهی از برند شما بدون کلیک کاربر بر روی تبلیغ
- به واسطه تبلیغات بازدیدی میتوانید مشتری و مخاطبهای خود را شناسایی نمایید.
- با شناسایی مخاطبان خود میتوانید با هزینه کمتر کاربران خود را با برند خود ارتباط دهید.
- پس از گذشت مدت زمانی کمپین تبلیغات شما را فقط به مخاطبان نمایش میدهد و موجب بهینهسازی تبلیغات بازدیدی شما میشود.
برای بهتر شدن نتیجه حاصل از تبلیغات بازدیدی میتوانید از روشهای زیر کمک بگیرید:
- بهتر است که برای افزایش جذب فالوور واقعی و نیز بازدید از تبلیغات شما مخاطبانی را هدف بگیرید که به زمینه کاری شما علاقه دارند زیرا به این طریق میتوانید میزان درآمد و کسب و کار خود را رونق دهید.
- تبلیغاتی را طبق آموزش اینستاگرام انتخاب کنید که مورد پسند مخاطبانتان باشد.
- از تصاویر، ویدیو و ویژگیهای جذاب در تبلیغات خود استفاده کنید.
- از تبلغات تکراری دوری کنید و نباید بیش از 3 بار آگهیهای شما توسط مخاطب دیده شود.
در نهایت…
از مطالب فوق نتیجه میگیریم که به واسطه تبلیغات بازدیدی و آموزشهای اینستاگرام با روشی صحیح میتوان در کوتاهترین زمان بازدهی بیش از انتظار از برند خود مشاهده نمود و با مدیریت بهینه هزینهها ظرفیت بالایی از نمایش و بازدید تبلیغات خود را ایجاد کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
11 پاسخ
متاسفانه تمام توضیحات بر مبنای گوشی فارسی هست و خیلی کاربردی نیست بهتر بود معادل انگلیسی هر قسمت از اینستاگرام رو هم بنویسید در کنارش. تا اینجا من هیچ کاری نتونستم بکنم و راستش به دردم نخورد. چون صرفا با تغییر زبان گوشیم به فارسی میتونم از توضیحاتتون استفاده کنم
سلام معصومه عزیز
ممنون از همراهیتون، حتما در آپدیت معادل انگلیسی هم قرار میدیم.
سلام وقت بخیر منظور از “حساب کاربری” در قسمت روش راه اندازی صفحه اصلی پیچ اینستاگرامی می باشد؟
سلام مهدیه ی عزیز
بله
ممنون از شما بابت مقاله خوبتون
سایر انواع تبلیغات اینستاگرام رو هم میشه بنویسید راجع بهشون؟
تبلیغات بازیدی اینستاگرام فکر کنم جزو تبلیغات پر بازده هستش
واقعا تبلیغات بازدیدی اینستاگرام باعث افزایش بازدهی میشه؟
عالی نوشتید
خیلی هم عالی
بدون تبلیغات اصلا نمیشه هر چقدر هم تلاش کنی بازم باید تبلیغ بری گاهی
تبلیغ بازدیدی هم خوبه گاهی