آموزش کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

به اشتراک گذاری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران اینستاگرام مصرف بالای اینترنت توسط این پلتفرم است و باعث می‌شود تا یک گردش ساده در اینستاگرام، چندین مگابایت و یا گیگ اینترنت ما را استفاده کند.

در مقاله ” چطور اینستاگرام خود را فارسی کینم؟ ” که از مقالات آموزش اینستاگرام است راجع به نحوه تغییر زبان اینستاگرام نوشتیم.

در این مطلب قابلیتی از اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد تا از طریق آن بتوانید مصرف اینترنت توسط اینستاگرام را تا حد بسیار مطلوبی کاهش دهید و از هدر رفتن بسته اینترنت خود جلوگیری کنید.

ترفند کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

این قابلیت توسط اپلیکیشن اینستاگرام ارائه شده و به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا برای جلوگیری از مصرف بیش از حد اینترنت توسط اینستاگرام، به جای دیدن عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت بالا، آن‌ها را با کیفیت متوسط ببینند. برای فعالسازی این قابلیت مراحل زیر را طی کنید.
1- اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و تب پروفایل شخصی خود را در پایین صفحه لمس نمایید.
روی دکمه سه خطی بالای صفحه ضربه بزنید.کاهش مصرف دیتا اینستاگراماز پنجره ظاهر شده Settings را انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات اینستاگرام شوید.کاهش مصرف دیتا در اینستاگراماکنون از بین گزینه های موجود گزینه Account را انتخاب نمایید.کاهش مصرف اینترنت اینستاگرامدر نهایت گزینه Cellular Data Use را لمس کنید.کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام
در صفحه Cellular Data Settings می توانید تنظیمات مربوط به کنترل مصرف مصرف اینترنت اینستاگرام را اعمال کنید.کاهش مصرف دیتا اینستاگرامگزینه Data Saver در صورت فعال بودن از بارگیری خودکار ویدیوها جلوگیری می کند و این کار به کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام شما کمک می کند.
چنانچه قصد دارید اینستاگرام را به طور حرفه‌ای بیاموزید پیشنهاد می‌کنیم دوره اکسپلور پلاس معین فرجی را از دست ندهید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

2 پاسخ

  1. کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام رو حتما انجام بدید وگرنه امروز بسته بزنید فرداش اینستا بستتونو میخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

مطالب اخیر