مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام

به اشتراک گذاری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

راه‌اندازی پیج اینستاگرام از ابتدا و افزایش فالوور به طور طبیعی امری زمان بر بوده که همین موجب پیشروی افراد به خرید اکانت اینستاگرام شده است.

پیج اینستاگرام با فالوورهای بالا و واقعی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی مشتری‌های شما را افزایش داده و موجب شناخته شدن و افزایش اعتبار برند شما شود، از اینرو جذب فالوور واقعی بسیار مهم است.

خرید پیج اینستاگرام دارای مزایا و معایبی است که در در این مقاله از آموزش اینستاگرام تخصصی با معین فرجی به آن پرداخته‌ایم. چنانچه قصد خرید پیج اینستا دارید مطالعه این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

خرید پیج اینستاگرام

اینستاگرام از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار برای تبلیغ برند و شروع کسب و کارهای مختلف است که برخی به منظور سهولت شروع فعالیت به خرید پیج اینستاگرامی اقدام می‌نماید.

از ویژگی‌های اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار، کم هزینه بودن و سودآور بودن آن است اما کسب فالوور نیاز به زمانی طولانی و تلاش برای بازاریابی دارد از این جهت تمایل افراد به خرید پیج اینستاگرام و نیز خرید فالوور افزایش یافته است.

البته خرید فالوور فیک نیز امروزه در بین برخی از کاربران رایج است که آسیب بسیار بسیار زیادی به پیج اینستاگرام می‌رساند.

در هنگام خرید پیج اینستاگرام باید نهایت دقت را داشته باشید زیرا که فالوورهای فیک موجب دلسرد شدن شما و نیز بازدهی پایین در کسب و کار خواهد شد. در ابتدای خرید پیج ممکن است که بازدهی کمی داشته باشید که علت آن گیج شدن دنبال کننده‌های پیج قبلی است اما با گذر زمان شاهد پیشرفت کسب و کار خود خواهید بود.

از موارد مهمی که هنگام خرید پیج اینستا باید در نظر داشته باشید عقد قرارداد میان خریدار و فروشنده پیج اینستاگرام است تا در صورت بروز مشکل بتوانید از این قرارداد استفاده نمایید. جهت حفظ اطمینان بهتر است پس از خرید پیج پسورد را تغییر داده و اکانت خود را به فیسبوک متصل نمایید تا با مشکلی بر نخورید.

خرید پیج اینستاگرام دارای مزایا و معایبی است که در ادامه مقاله به شرح آن می‌پردازیم.

مزایای خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام دارای مزایای متعددی است که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر است:

1) کاهش زمان در جذب فالوور: از مزایای فوق العاده در خرید اکانت اینستاگرام کاهش یافتن زمان جذب فالوور است زیرا که ایجاد اکانت از ابتدا به طور طبیعی زمان زیادی نیاز دارد تا بتوان به فالوور بالایی برای کسب و کار دست یافت و بازدهی بالایی داشت.

در واقع خرید پیج اینستاگرام با فالوور بالا نیازی به زمان گذاشتن برای بازاریابی ندارد در نتیجه می توان زمان لازم را برای بهبود کسب و کار و معرفی برند خود صرف نمود.

2) شناخته شدن کسب و کار: برای شروع کسب و کار خرید پیج راهی سریع برای دیده شدن است که می توان در میان رقیبان موجود با هزینه کم و سرعتی بالا در معرفی برند و پیج خود از رقیبان چند پله بالاتر باشید.

3) شناخته شدن اعتبار برند محصولات: از موارد مهم که موجب افزایش مشتری و طرفداران پیج می‌شود توجه به میزان فالوور اکانت اینستاگرام است به طوری که اگر میزان فالوور پیج بالا باشد مشتری به برند اعتماد اعتماد کرده و به خرید محصولات ترغیب می‌شود.

پیج‌های تازه راه اندازی شده و با فالوور کم موجب عدم اعتماد مشتری جهت سفارش محصول خواهد شد.

4) افزایش بیشتر فالوور: افزایش یافتن میزان بازدید از پست و نیز لایک آن‌ها موجب می شود اکانت اینستاگرام آگهی شما را برای افراد بیشتری به نمایش بگذارد که همین موجب جذب بیشتر فالوور و نیز افزایش بازدهی کسب و کار می‌شود.

مزایا و معایب خرید پیج اینستا

معایب خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز می‌باشد که برخی از این معایب عبارتند از:

1) کاهش استقبال از برند: اغلب پیج‌های خریداری شده دارای فالوور بالا ولی فیک هستند که هیچگونه استقبالی از برند و کسب و کار شما نمی‌کنند و در نتیجه میزان بازدهی از پیج کمتر خواهد شد.

2) کم شدن بازدید و تعامل: فالوورهای غیر واقعی لایک یا کامنتی را برای پست‌های شما نمی‌گذارند و حضورشان مانند مجسمه بوده و ارزشی برای محتوای پیج قائل نیستند و برخی از فالوورها با گرفتن مبلغی از شرکت تنها پیج خریداری شده شما را دنبال می‌نمایند و تعامل ندارند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” روش‌های افزایش تعامل کاربران در استوری اینستاگرام ” را بخوانید.

3) مشکلات اسپم: در اکثر اوقات شما بر روی پیج اینستاگرامی خریداری شده ایمیل خود را وارد می‌نمایید که موجب می‌شود که به ایمیل شما اسپم‌هایی فرستاده شود که علت آن دسترسی فروشنده پیج به ایمیل شما می‌باشد.

پیج‌های نامعتبر به واسطه فالوورهای فیک به فالوورهای واقعی و مشتری‌های شما دست یافته و موجب آزار آن‌ها می‌شوند و در نتیجه شما فالوورهای واقعی را نیز از دست خواهید داد.

4) بروز مشکل امنیتی: خرید پیج اینستاگرام از افراد و گاهی موجب بروز مشکل امنیتی می‌شود زیرا به شما از محتوای قبیل پیج آگاهی ندارید و ممکن است که محتواهای نامناسب قبلی پیج دارای مشکلات حقوقی باشد. چنانچه توسط پلیس فتا پیگیری شود  تمام این مشکلات به اسم شما تمام خواهد شد. در دوره اینستا استار معین فرجی تمام ترفندهای اینستاگرام به‌طور مفصل آموزش داده می‌شود.

گاهی نیز در صورت تغییر پسورد و رمز فردی که اکانت را تشکیل داده می‌توان به پیج دسترسی پیدا کرده و آن را هک کند. با همه این‌ها آیا خدمات امنیت اینستاگرام ضروری است؟  آیا شما اقدامی برای امنیت صفحه اینستاگرام خود کرده‌اید؟

5)ریزش فالوور و کاهش اعتبار: گاهی ممکن است که پس از گذشت مدت زمانی شاهد ریزش و کاهش فالوورهای فیک را حذف می‌کند. کاهش یافتن فالوور پیج نیز موجب عدم اعتماد مشتری‌ها به سفارش محصولات و نیز کاهش بازدهی کسب و کار شما خواهد شد.

نکات لازم قبل از خرید پیج اینستاگرام

  • قبل از خرید پیج اینستاگرام حتما باید به نکات مهمی توجه نمود و اکانت را از شخص و یا شرکتی معتبر خریداری نمایید.
  • از ابزارهای اعتبار سنجی استفاده کنید تا بتوانید از اعتبار و اصلی بودن فالوورهای پیج آگاهی پیدا کنید.
  • از سابقه محتوای پیج آگاهی پیدا کنید و با دقت به میزان لایک و کامنت پست های پیج به واقعی بودن فالوورهای پیج اطمینان پیدا کنید.
  • سعی کنید که با فردی که پیج اینستاگرام را از او خریده اید ارتباط داشته باشید و با متصل کردن به پیج و همچنین تغییر پسورد به اکانت اینستاگرام تسلط کافی داشته باشید.
  • پیجی را خریداری نمایید که محتواهای قبل آن مربوط به حوزه کسب و کار شما باشد تا موجب شگفت زده شدن فالوورهای پیج نشود.

در نهایت…

 برای خرید پیج اینستاگرام باید با مطالعه موارد بیان شده دقت نمایید تا با خرید پیج‌های فیک و دارای فالوورهای غیر واقعی موجب لطمه زدن به کسب و کار و رونق خود نشوید.

میزان ریسک در خرید پیج اینستا بسیار بالا است و گاهی نیز ممکن است موجب افزایش  بازدهی برند شما شده و گاهی نیز موجب بروز مشکلات امنیتی و… برای فرد بشود. به واسطه مطالعه نکات لازم قبل از خرید پیج اینستا می‌توانید میزان ریسک را در خرید پیج کاهش دهید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

5 پاسخ

  1. به هییییییییییچ وجه پیج اینستا نخرید
    یا یه پیج که فالوور داره رو تغییر کاربری ندید چون کاملا برعکس عمل میکنه
    من اومدم زرنگی کنم اما بعدش خیلییییییی ریزش و آنفالو داشتم نکنید شما

  2. سلام
    بهرحال داریم کسایی که بخوان پیششون رو بفروشن
    حالا شما بفرمایید ،آیا منبع خاص و معتبری هست که بخوایم پیج واقعی بخریم؟
    ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

مطالب اخیر