در دهههای اخیر، با پیشرفت فناوریهای هوش مصنوعی، تغییرات چشمگیری در انواع مختلفی از صنایع و حوزهها رخ داده است، از جمله شبکههای اجتماعی که به سرعت به عنوان یکی
در دنیای پرتلاطم سوشال مدیای امروزی، جذب فالوورهای واقعی و مخاطبان هدف برای هر فرد و یا کسب و کار، به یکی از مهمترین چالشها تبدیل شده است. بازاریابان و
در دنیای پرشور و رقابتی بازاریابی امروزه، شناخت دقیق و عمیق از مخاطبان یکی از اصول بنیادی و بیمانند برای موفقیت است. اما چگونه میتوانیم به طور دقیق و کامل
با اینکه اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی جهان شناخته میشود، اما اغلب افراد آن را تنها به عنوان یک پلتفرم برای اشتراکگذاری عکس و ویدیو در نظر
اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین پلتفرمهای ارتباطی، جذابیت بالایی برای افراد و کسبوکارها دارد. در این سناریو، مسألهای که مورد توجه قرار گرفته است، تأثیر “لایکها” بر روی تعداد