صفر تا صد اجرای محتوا با موبایل

آیا شما همیشه به دنبال ایده‌های جدید و خلاقانه برای تولید محتوا برای اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی هستید؟ آیا می‌خواهید توانایی جلب توجه مخاطبان و افزایش تعاملات در فضای دیجیتال را ارتقا دهید؟ اگر پاسخ شما بله است، دوره “هزار ایده” به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از گوشی همراه خود، محتوایی شگفت‌انگیز و جذاب ایجاد کنید و بهترین نتیجه را از فعالیت‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی ببرید.

در این دوره، ما به شما هزاران ایده و تکنیک ارزشمند برای تولید محتوا با موبایل برای اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های اجتماعی خواهیم آموخت. از جمله موضوعات مورد بررسی در این دوره می‌توان به راهکارهای خلاقانه برای عکاسی و ویدئوگرافی، استفاده از ابزارهای ادیت عکس و ویدئو، تکنیک‌های داستان‌سازی جذاب، استفاده از افکت‌ها و فیلترها، و بهینه‌سازی محتوا برای هر شبکه اشاره کرد.

از این دوره به عنوان یک راهنمای جامع و کاربردی برای هر کسی که می‌خواهد محتوایی فوق‌العاده و جذاب برای شبکه‌های اجتماعی ایجاد کند و توانایی جلب توجه مخاطبان را داشته باشد، استفاده کنید. هم اینک به ما بپیوندید و همراه ما شوید تا با هم به دنبال ایجاد محتوای خلاقانه و جذاب برای شبکه‌های اجتماعی باشیم.

تعداد دانشجو

35897 نفر

سطح دوره

حرفه‌ایی

تعداد قسمت

40 قسمت

قیمت دوره

2،000،000 تومان

مدت زمان

6 ساعت و 5 دقیقه

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *