درآمد فن پیج های اینستاگرام چقدر است؟

به اشتراک گذاری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]درآمد فن پیج اینستاگرام چقد راست؟ یک درآمد فن پیج اینستاگرام از کجا تامین می‌شود؟

مگر اینکه زیر سنگ زندگی کرده باشید یا از اینستاگرام استفاده نکنید، احتمالاً همۀ ویدیوهای جذاب را با نمایش‌های مورد علاقه یا افراد مشهور در صفحۀ جست‌وجوی خود دیده‌اید.

بله، من در مورد نوعی صحبت می‌کنم که همۀ شما دیده‌اید؛ فن پیج اینستاگرام. اما ممکن است به این فکر کنید که همۀ اینها از کجا می‌آیند؟ چه کسی آنها را می‌سازد و هدف آنها چیست؟ این کلیپ‌های کوتاه، به‌وسیلۀ صفحه‌های طرفدار مدیریت می‌شوند. و البته، این طرف‌داران، درآمد خودشان را هم از این صفحات دارند.

در این مقاله از آموزش اینستاگرام، قصد داریم از فن پیج‌ها بگوییم و این‌که درامد فن پیج اینستاگرام از کجا می‌آید.

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_button title=”پیشنهاد مطالعه: انواع کسب و کار اینترنتی خانگی” btn_position=”cz_btn_center” id=”cz_37249″ cz_button=”” link=”url:https%3A%2F%2Fmoeinfaraji.ir%2Finternet-home-businesses%2F” sk_button=”font-size:18px;color:#000000;”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

فن پیج اینستاگرام چیست؟

صفحات طرف‌داران، حساب‌هایی هستند که برای ارسال پست در مورد افراد یا علایقِ شخص تعیین شده‌اند. موضوعاتِ فن پیج‌ها تقریباً برای همه‌چیز، از برنامه‌های تلویزیونی شروع می‌شود و به سگ‌های افراد مشهور ختم می‌شود. در مورد هر موضوع و شخص و حیوانی، می‌توانید صفحات طرفداران را پیدا کنید.

ممکن است کمی نامعقول به‌نظر برسد، اما این مقاله به شما کمک می‌کند تا بفهمید صفحه‌های طرفدار چیست و چرا این روزها همه‌جا هستند. آخَر مگر درآمد فن پیج اینستاگرام چقدر است که این‌همه صفحات طرفدار ساخته می‌شود؟! یعنی واقعاً همه‌ش، فقط از روی علاقۀ شخصی است؟![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”17903″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

چرا مردم صفحات فن می‌سازند؟

دلایل ممکن است برای هر کسی متفاوت باشد، اما هدف این است که حسابی را به علایق آنها اختصاص دهید.

برخی از افراد می‌خواهند حساب‌های شخصی‌شان فقط مربوط به آنها باشد. آنها نمی‌خواهند شخص دیگری را در خوراک پیجِ خود بیش‌ازحد اشباع کنند. برخی از افراد، حساب‌های شخصی خود را خصوصی نگه می‌دارند، بنابراین، فرصتی برای تعامل با طرفداران دیگر ندارند. برخی از افراد ممکن است از علایق خود خجالت بکشند، بنابراین ناشناس می‌روند تا در مورد موضوعی که طرفدارش هستند، غوغا کنند.

اما دلیل اصلی استفادۀ گسترده از فن پیج‌ها این است که به مردم، احساسی از عضو جامعه بودن می‌دهند که از طریق علایق متقابل ایجاد شده‌است. خب البته، این‌طور هم نیست که فقط علاقه بباشد و درآمد فن پیج اینستاگرام فراموش شود![/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_button title=”پیشنهاد مطالعه: آموزش اینستاگرام از صفر تا صد” btn_position=”cz_btn_center” id=”cz_63587″ cz_button=”” link=”url:https%3A%2F%2Fmoeinfaraji.ir%2Finstagram-tutorials-2022%2F” sk_button=”font-size:18px;color:#000000;”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

فن پیج چه کاری انجام می‌دهد؟

صفحات طرفداران، به‌عنوان راهی برای دنبال‌کردن و قدردانی از افراد مشهور محبوب و علاقه‌مندی خود به‌صورت آنلاین عمل می‌کنند.

امروزه، اینستاگرام گسترش یافته است. شما فن پیج‌هایی برای نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، کتاب‌ها، شخصیت‌های داستانی و اساساً هر چیزی که مردم تحسین می‌کنند پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید برای سگ شخصیت محبوبِ سریال معروفی، هم یک فن پیج پیدا و دنبال کنید.

اگرچه ممکن است برای برخی عجیب به‌نظر برسد، اما با وجود یا حتی عدم‌وجود درآمد فن پیج اینستاگرام، صفحات هواداران (Fanpages) بسیار محبوب هستند. آنها می‌توانند تا میلیون‌ها دنبال‌کننده جمع کنند و گاهی‌اوقات، به‌وسیلۀ افراد یا فرنچایزهایی که آنها حمایت می‌کنند تأیید می‌شوند.

فن پیج‌ها، معمولاً عکس‌ها، فیلم‌ها، کلاژها و به‌روزرسانی‌های مربوط‌به موضوع مورد علاقه را ارسال و منتشر می‌کنند. محتوای آنها به‌وسیلۀ آنها ایجاد و ویرایش می‌شود.

برای مردم، آنها چندین ویدیو را کنار هم قرار دادند تا زیبایی صفحۀ خود را به نمایش بگذارند. برای نمایش، بی‌آن‌که به درآمد فن پیج اینستاگرام خود فکر کنند، آنها صحنه‌های مورد علاقۀ خود را کنار هم می‌گذارند و شما را هم به تماشای آنها علاقه‌مند می‌کنند.

هیچ کتاب قانونی برای طرفدار بودن وجود ندارد. هر چیزی ممکن است پیش آید.

 

آیا می‌توانید از طریق فن پیج کسب درآمد کنید؟

اینکه آیا می‌توانید از صفحه طرفداران خود کسب درآمد کنید، بستگی به نحو لاجرای آن دارد. کسب درآمد از طریق صفحۀ فن یا به‌تعبیری کسبِ درآمد فن پیج اینستاگرام، نیاز به روش خاصی برای کارکرد حساب شما دارد. برخی از راه‌های کسب درآمد افراد عبارتند از:

  • اگر صفحه طرفداران شما فالوورهای زیادی پیدا کرد، می‌توانیدحساب‌های کوچک‌تری را بابت انتشار مجدد محتوای آن‌ها برای جذب بیشتر هزینه کنید.
  • می‌توانید برای برندها یا شرکت‌های کوچک، تبلیغات ارسال کنید. شما برای درآمد فن پیج اینستاگرام خود، می‌توانید با توجه به نوع تبلیغی که درخواست می‌کنند هزینه کنید: استوری، پست عکس، ویدیو و غیره.

اگر تعداد فالوورهای شما به‌اندازۀ کافی زیاد باشد، می‌توانید به‌وسیلۀ شرکت‌های برجسته‌تر برای حمایت‌های پولی به شما مراجعه کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”17904″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

درآمد فن پیج اینستاگرام چقدر است؟

با این تعریف‌هایی که از فن پیج‌ها و کسب درآمد فن پیج اینستاگرام شد، قطعاً می‌خواهید بدانید اگر فن پیج راه‌اندازی کردید، چقدر به حساب شما پول می‌آید؟ در واقع، جواب این است که از راه‌های مختلفی می‌توان برای فن پیج‌ها، درآمد تعیین کرد و متصور شد. در این قسمت، از منایع درآمدی فن پیج‌ها خواهیم گفت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_button title=”پیشنهاد مطالعه: معرفی 4 ابزار هشتگ گذاری اینستاگرام” btn_position=”cz_btn_center” id=”cz_86735″ cz_button=”” link=”url:https%3A%2F%2Fmoeinfaraji.ir%2Finstagram-hashtag-tools%2F” sk_button=”font-size:18px;color:#000000;”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

4 منبع درآمد فن پیج های اینستاگرامی

فن پیج‌ها بر اساس حوزۀ فعالیت خود، نوع درآمدشان هم می‌تواند متفاوت باشد. ولی در حالت کلی، درآمد فن پیج اینستاگرام از راه‌های زیر به دست می‌آید.

  1. تبلیغات

اصلی‌ترین و مهم‌ترین درآمد فن پیج‌ اینستاگرام، از راه تبلیغاتی است که در بخش پست یا استوری انجام می‌دهند. بعد از مدتی تولید محتوا و انتشار در صفحۀ هواداری خود و جمع‌کردن تعدادی فالوئر با روش‌های مختلف، می‌توانید سفارش تبلیغات هم بپذیرید و درآمد کسب کنید.

 

  1. فعالیت مرتبط‌ با فن پیج

روش دیگری که می‌تواند منبع درآمد یک فن پیج باشد، مربوط‌به زمینۀ فعالیت آن پیج هواداری است. مثلاً شما برای یک خواننده، فن‌پیج دارید، فروش بلیت‌های کنسرت‌های او در شهرها و استان‌های مختلف، می‌تواند درآمد فن پیج اینستاگرام شما باشد.

 

  1. فروش محصول

نوع درآمدی دیگر، برای یک پیج طرف‌داری، فروش محصول است. ضرورتی ندارد که محصولی که می‌فروشید، با حوزۀ کاری پیج ‌شما مرتبط باشد. شما، علاقۀ مخاطبانِ خود را بررسی کنید و بر اساس آن، محصولاتی را که قرار است برای خرید، به‌ آن‌ها پیشنهاد دهید، انتخاب کنید. مثلاً اگر اغلب مخاطبان و فالوورهای پیج شما، دختران نوجوان هستند، فروش محصولات فانتزی و اکسسوری می‌تواند بسیار درآمدزا باشد.

 

  1. همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکنتینگ، روشی است که از طریق آن می‌توانید محصولات دیگران را به فروش برسانید. با برندها ارتباط بگیرید و از آن‌ها در قبال فروش محصولات‌شان، پورسانت دریافت کنید. می‌توانید یک لینک رفرال در بیوی پیج خود قرار دهید و مخاطبان خود را تشویق و ترغیب کنید تا روی آن لینک بزنند و محصول مورد نظر را خریداری کنند.

 

چگونه می‌توانید یک فن پیج اینستاگرام راه‌اندازی کنید؟

اگر واقعاً معتقدید که طرفدار شماره یکِ کسی یا چیزی هستید، می‌توانید فن پیجِ خود را راه‌اندازی کنید. برای کسب درآمد فن پیج اینستاگرام، باید ایتدا حساب‌کاربری بسازید. مراحل ساخت اکانت، همانند یک اکانت معمولی اینستاگرام است، اما باید جزئیات خاصی را در نظر داشته باشید.

 

4 مرحله ساخت اکانت فن پیج اینستاگرام

  • به نام کاربری صفحۀ خود، علاقه داشته باشید

اگر صفحه‌ای را به کسی یا چیزی اختصاص می‌دهید، باید آن را قابل‌مشاهده کنید.

افزودن آنها به نام کاربری خود، به شناسایی صفحۀ شما کمک می‌کند، اما به طرفداران دیگر هم کمک می‌کند تا شما را پیدا کنند. علاوه بر بهتر دیده‌شدن برای درآمد فن پیج اینستاگرام شما، این به رشد فالوورهای شما کمک می‌کند و شما را با دوستان بالقوۀ جدید معرفی می‌کند.

 

  • از محتوای اصلی استفاده کنید

کپی‌کار بودن یا استفاده از محتوای سایر فن پیج‌ها شما را از اصل ماجرای علاقه و درآمد فن‌پیج اینستاگرام خود، خیلی دور می‌کند. در واقع، می‌تواند دقیقاً نتیجه مخالفِ آنچه شما می‌خواهید داشته باشد.

سرت مالکیت معنوی، یک معاملۀ بزرگ برای جوامع آنلاین است. نه تنها ظاهر ضعیفی دارد، بلکه ممکن است منجر به گزارش حساب‌های دیگر یا منزوی‌کردن شما به‌دلیل سرقت محتوای آنها شود. اگر محتوای شخصی را به اندازۀ کافی دوست دارید که دوباره آن را منتشر کنید، مطمئن شوید که با تگ کردن آنها، به او اعتبار می‌دهید. این‌طوری می‌توان گفت درآمد فن پیج اینستاگرام شما، به‌تعبیری حلال‌ است.

به‌عنوان یک مبتدی، می‌توانید با ارسال تصاویر ساده، کلاژ تصاویر و سایر مطالبی که مهارت‌های ویرایش پیچیده‌ای را در بر نمی‌گیرند، شروع کنید.

 

  • هشتگ‌ها دوستان شما هستند

هشتگ‌ها دیگر آنقدر جالب نیستند که در فید شخصی‌تان از آن استفاده کنید، اما مهم‌ترین دارایی شما در فن پیجِ شما هستند. استفاده از چندین هشتگ مرتبط، مانند نام افراد مشهور، نمایش‌ها، شخصیت‌ها و غیره، به افراد کمک می‌کند تا پست‌های شما را بدون جستجوی مستقیم حساب شما پیدا کنند.

 

  • فعال باشید

ارسال پست در حساب‌های شخصی شما، پس از وقفه‌های طولانی، به‌هیچ وجه بر آن تأثیر نمی‌گذارد. اما غیرفعال‌بودن برای هفته‌ها یا ماه‌ها از حساب صفحه طرف‌دارانِ شما می‌تواند آسیب‌زا باشد. ممکن است شروع‌به از دست‌دادن فالوورهای خود کنید، و مردم ممکن است از انتظار برای پست‌کردن شما خسته شوند.

اگر اغلب‌اوقات غیرفعال باشید، متوجه دزدیدن محتوای شما به‌وسیلۀ دیگران نخواهید شد. آن‌وقت است که درآمد فن پیج اینستاگرام خود را هم از دست داده و تقدیمِ رقبای خود کرده‌اید. داشتن یک صفحۀ فنِ موفق، مستلزم تلاش مداوم و صبر است.

 

در نهایت…

داشتن یک صفحۀ هواداران اینستاگرام، سرگرم‌کننده و مفید است. اگر می‌خواهید در یک انجمن آنلاین در مورد علایق خود مشارکت فعال داشته باشید، این یک گزینۀ عالی برای شما است. البته، می‌توانید روی درآمد فن پیج اینستاگرام خود هم حساب کنید. اما بهتر است به یاد داشته باشید که ساختن یک صفحۀ هوادارِ موفق، زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. همیشه، یک شبه اتفاق نمیفتد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

مطالب اخیر