چطور پست‌های اینستاگرام را کپی کنیم؟

به اشتراک گذاری

در اغلب اوقات شما با دیدن پستی زیبا و آموزنده تصمیم به کپی کردن آن پست می‌گیرید تا بتوانید آن را در صفحه خود نیز به اشتراک بگذارید.

برنامه و اپلیکیشن‌های زیادی برای کپی پست اینستاگرام وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پست مطلوب مورد نظر را دانلود نموده و در پیج خود منتشر کنید.

در این مقاله از وبلاگ معین فرجی به بررسی برنامه‌های لازم برای کپی کردن پست اینستاگرام و سایر ویژگی‌های آن‌ها پرداخته شده است. برای آموزش اینستاگرام و یادگیری تمامی ترفندهای آن می‌توانید در دوره اینستا استار معین فرجی شرکت کنید.

آموزش کپی کردن پست‌های اینستاگرام

امروزه کپی پست اینستاگرام از موارد مورد توجه است زیرا که برخی تمایل دارند مطالب و محتواهای مفید را در اینستاگرام کپی نمایند. روش‌های مختلفی برای کپی کردن پست‌های وجود دارد که برخی از این روش‌ها به شرح زیر است:

1-برنامه ریپست فور اینستاگرام (REPOST FOR INSTAGRAM)

این برنامه کپی پست اینستاگرام کاربردی را می‌توان از اپلیکیشن‌های معتبر دانلود نمود و سپس لینک پست مورد نظر را انتخاب نمایید و سپس وارد اینستاگرام شده و در قسمت بالای پست مورد نظر بر روی آیکون سه نقطه در قسمت بالای پست سمت راست کلیک کرده و گزینه کپی لینک را انتخاب نمایید.

پس از آن وارد اپلیکیشن شوید و بر روی صفحه پست مورد نظر که لینک آن را کپی کرده اید مشاهده خواهید نمود.

بر روی پست کلیک کرده و در صورت تمایل اگر می‌خواهید نام پیج اصلی که پست را به اشتراک گذاشته است را حذف کنید بر روی کادر قرمز کلیک کرده و بر روی گزینه ریپست بزنید.

با انتخاب فیلتر مناسب و نوشتن کپشن مورد نظر بر روی تیک آبی کلیک کرده و پست را در پیج خود منتشر کنید.

2-برنامه FAST SAVE برای دانلود پست

ابتدا برای کپی پست اینستاگرام این برنامه را از فروشگاه‌های معتبر مانند گوگل پلی نصب نمایید و در هنگام اجرا نمودن برنامه بر روی گزینه فست سیو کلیک نمایید. سپس وارد اینستاگرام شده و در قسمت بالای پست مورد نظر بر روی کپی لینک کلیک کنید.

این برنامه به صورت اتوماتیک پست مورد نظر شما را دانلود کرده و شما می توانید آن را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. سرعت دانلود عکس در این اپلیکیشن بسیار بالا بوده اما نمی‌توان به صورت همزمان چندین عکس یا پست را در این اپ دانلود نمود.

3-برنامه کاربردی INSTA REPOST

این برنامه کاربردی کپی پست اینستاگرام در هر دو نوع نسخه اندروید و IOS موجود بوده که می‌توان آن را از فروشگاه پلی نصب نمود. پس از اتمام نصب برنامه وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و بر روی پست مورد نظر کلیک کرده و گزینه کپی لینک را انتخاب نمایید.

مجدد وارد برنامه شوید و در صفحه قابل مشاهده روی گزینه REPOSTNOW بزنید که پس از آن گزینه‌هایی برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.

اگر تصمیم دارید که پست مورد نظر را به صورت یک پست در پیج خود به اشتراک بگذارید بر روی قسمت FEED کلیک کنید. در این صفحه می‌توانید فیلتر مناسب برای پست انتخاب نموده و برای آن کپشن بنویسید و سپس آن را در پیج خود منتشر نمایید.

برنامه کپی پست اینستاگرام

4-برنامه اینستا سیو

راه حل دیگر برای کپی پست اینستاگرام استفاده از برنامه اینستا سیو است که در ابتدا عکس یا ویدیو مورد نظر را به وسیله آن در گوشی خود سیو کرده و سپس آن را در پیج خود منتشر می‌کنید.

این برنامه را از گوگل پلی دانلود کرده و آن را باز نمایید و بر روی گزینه دانلود اتوماتیک کلیک کنید.

سپس وارد اینستاگرام شده و بر روی پست مورد نظر در قسمت کپی لینک کلیک نمایید و بر روی گزینه بارگیری بزنید. عکس یا ویدیو مورد نظر به صورت لیستی در برنامه قابل مشاهده است که می توانید با کلیک بر روی آیکون دانلود پست مورد نظر را در پوشه گالری گوشی خود مشاهده کنید.

در انتها برای اشتراک گذاری پست فقط کافی است که عکس یا ویدیو را از گالری خود انتخاب نموده و در صفحه خود منتشر کنید.

5-استفاده از خود برنامه اینستاگرام

در این روش فقط کافی است که نسخه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرده و آن را اجرا نمایید.

پس از آن بر روی پست مورد نظر کلیک کرده و در قسمت پایین آن بر روی  BOOK MARK کلیک کنید تا آن پست در اینستاگرام شما ذخیره شود.

برای مشاهده پست ذخیره شده می‌بایست وارد قسمت پروفایل خود شوید و بر روی آیکون سه خط در بالا سمت راست کلیک کرده و گزینه سیو را انتخاب نمایید.

در صفحه باز شده پست های مورد نظر را می‌توانید به راحتی مشاهده کنید.

6-سایت DOWNLOAD GRAM

برای کپی پست اینستاگرام مورد نظر با استفاده از این سایت ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و بر روی پست مورد نظر روی گزینه کپی لینک بزنید.

سپس وارد سایت دانلود گرام شده و بر روی کادر قرمز رنگ کلیک کرده و لینک را پیست نمایید.

فایل ویدیویی یا عکس مورد نظر به صورت خودکار در گالری شما سیو خواهد شد که می‌توانید آن را در پیج خود به اشتراک بگذارید.

7-برنامه INSTA DOWNLOADER

برنامه اینستا دانلودر را دانلود نموده و سپس به قسمت پست اینستاگرام رفته و کپی لینک را بزنید.

مجدد وارد برنامه اینستا دانلودر بشوید و در کادر پایین صفحه بر روی گزینه پیست کلیک کرده و گزینه تیک را بزنید. پس از آن پست شما در بخش گالری گوشی ذخیره شده و شما می‎توانید در صورت تمایل آن را منتشر کنید.

8-استفاده از اسکرین شات

آخرین روش برای کپی پست اینستاگرام  استفاده از اسکرین شات است که این روش اغلب برای پست‌هایی است که به صورت عکس یا متن هستند زیرا برای پست‌های ویدیویی این روش امکان پذیر نیست.

اسکرین شات بدون استفاده از سایت یا نصب برنامه امکان آن را به کاربر می‌دهد تا تصویر مورد نظر را در گالری خود ذخیره کرده و پس از آن در صورت تمایل با کلیک بر روی گزینه اشتراک گذاری آن را در پیج خود منتشر کند.

در صفحه قابل مشاهده نوع فیلتر، سایز مناسب برای عکس و کپشن را وارد می‌نمایید و سپس آن را در پیج خود منتشر می‌کنید.

استفاده از اسکرین شات در نسخه اندروید با استفاده از دکمه روشن و خاموش شدن به همراه دکمه کاهش صدا بوده و در نسخه IOS با استفاده و فشردن دکمه صفحه اصلی و قفل انجام می‌شود.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب متوجه خواهیم شد که برای کپی پست اینستاگرام می‌توان از سایت، برنامه‌های کاربردی و با اسکرین‌شات استفاده نمود.

به واسطه انجام چند ترفند ساده و کپی کردن لینک پست مورد نظر می‌توان عکس و یا ویدیو را در گوشی خود ذخیره نموده و سپس آن را به کمک گزینه اشتراک گذاری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر نمود.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

مطالب اخیر