خرید فالوور فیک چه تأثیری در پیج اینستاگرام دارد؟

به اشتراک گذاری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]امروزه با افزایش کسب و کارها در بستر اینستاگرام و همچنین بیشتر شدن تعداد بلاگرها و اینفلوئنسرها تبلیغات در اینستاگرام نیز به شدت افزایش پیدا کرده و به همین علت خرید فالوور فیک بیشتر از قبل اهمیت یافته است.
قطعاً همه ما میدانیم در میان پیج‌هایی که فالوورهای بسیاری دارند، فالوور فیک نیز وجود دارد. اما تبلیغاتی که منجر به افزایش فالوور واقعی شود و یا خرید فالوور واقعی را می‌توان از روشهای تضمینی افزایش فالوور واقعی به شمار آورد.
در ابتدای ورود اینستاگرام افراد به منظور اشتراک گذاری عکسهایشان و تنها با اهداف شخصی از این پلتفرم استفاده می‌کردند. با گذشت زمان اینستاگرام به یک بستر کسب درآمد آنلاین و همچنین آنلاین شاپ تبدیل شد. از این رو فالوور دیگر یک دنبال کننده عادی نبود بلکه هر فالوور این قابلیت را داشت که به مشتری تبدیل شود. بنابراین افزایش فالوور به یکی از اهداف مهم هر پیج در اینستاگرام تبدیل شد.
افزایش فالوور مانند گذشته سخت نیست و می‌توان با پرداخت مبلغی نه چندان زیاد فالوورهای واقعی و فعالی خریداری کرد. هرچند برای برخی از پیج‌ها نیازی با خریدن فالوور نیست اما گاهی لازم است در فرآیند جذب فالوور، برای افزایش فالوور از خرید فالوور فیک استفاده کرد.
در این مقاله از وبلاگ معین فرجی به طور کامل به معرفی ماهیت فالوور فیک و لزوم خرید آن پرداخته‌ایم چنانچه به آموزش اینستاگرام علاقمندید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

انواع فالوور هایی که می‌توان خریداری کرد

خرید فالوور از موضوعات مهم است و هنگام خرید فالوور مانند خرید هر چیز با اهمیت دیگری لازم است دقت کافی به خرج دهید. امروزه پلتفرم های زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام وجود دارند  که انواع مختلف فالوور را برای پیجهای مختلف ارائه می‌دهند.
علاوه بر فالوور فیک، انواع دیگری از فالوور وجود دارد. هرچند در ابتدای ظهور این پلتفرم تنها یک نوع فالوور که همان فالوور واقعی است وجود داشت اما با آمدن سایر پلتفرم‌ها مانند مای ممبر و.. انواع دیگری از فالوور ها نیز به وجود آمدند و یا بهتر است بگوییم فالوورها نامهای مختلفی از جمله فالوور واقعی، فالوور فیک، فالوور روح، فالوور خارجی و یا ایرانی و.. به خود گرفتند.
هر کدام از این فالوورها با توجه به نیاز پیج خریداری می‌شوند. برای مثال پیج فروشگاهی در صورت داشتن فالوور واقعی می‌تواند فروش خوبی داشته باشد چرا که فالوور فیک هرگز توانایی خرید از پیج را نخواهد داشت.
امروزه علاوه بر خرید انواع فالوور، خرید لایک و ویو اینستاگرام نیز خیلی رواج پیدا کرده است. هر نوع فالوور تعرفه خرید خاص خود را دارد و لازم است هنگام خرید حواستان به این موضوع باشد. تعرفه فالوور رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد. از میان تمام پلتفرم‌ها، مای ممبر با کیفیت ترین فالوور های واقعی با هر ملیتی را و با کم ترین هزینه، به پیج شما ارائه می‌دهد.

فالوور فیک چیست؟

فالوور فیک به فالووری گفته می‌شود که واقعی است اما در عین حال فعالیتی در اینستاگرام انجام نمی‌دهد. این نوع فالوور صرفاً دارای حساب کاربری است و به علت عدم فعالیت، فیک محسوب می‌شود.
برخی افراد فالوور فیک را با فالوور روح اشتباه می‌گیرند اما توجه داشته باشید که این دو نوع فالوور با هم تفاوت دارند. فالوورهای روح هیچ گونه ماهیت و هویتی ندارند، و چون هیچ فعالیتی در پیج ندارند منجر به پیشرفت پیجتان نیز نخواهند شد. در صفحه فالوورهای فیک هیچ پستی بارگذاری نمی‌شود و هرگز استوری گذاشته نمی‌شود، همچنین آنها فالووری ندارند.
اگر شما اقدام به خرید فالوور روح کنید در واقع فقط تعداد فالوورها بالا می‌رود و بود و نبود آنها هیچ تأثیری در روند فعالیت پیج اینستاگرامی شما ندارد.
این نکته را نیز بدانید که برخی وبسایت‌ها هنگام فروش فالوور، فالوور فیک را جای فالوور واقعی به شما میفروشند بنابراین دقت کنید تا در این دام نیفتید.
خرید فالوور فیک

چگونگی شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام

چنانچه شما خرید فالوور را از سایت معتبری انجام داده‌اید نیازی نیست نگران باشید. اما اگر فالوور خریداری کرده‌اید و می‌خواهید از واقعی بودن آنها اطمینان حاصل کنید می‌توانید به بررسی آمار پست‌هایتان بپردازید.
اگر آمار بازدید و لایکها و کامنتهای پست‌هایتان نسبت به تعداد فالوورها کم است به واقعی بودن فالوورها شک کنید.

واکنش اینستاگرام نسبت به داشتن فالوور فیک

هر فعالیتی در اینستاگرام در نهایت بدون واکنش و تأثیر نخواهد بود. اینستاگرام پلتفرمی با میلیونها کاربر است از اینرو اهمیت زیادی برای حقوق کاربران قائل است. هر گونه اقدام نادرست از جمله عدم رعایت کپی رایت و خرید فالوور فیک و روح منجر به برخورد جدی اینستاگرام خواهد شد.
اینستاگرام از طریق الگوریتم خود از وجود فالوور فیک باخبر شده و امکان دارد پیج شما را مسدود کند. بنابراین هنگام خرید فالوور دقت کنید.
نتیجه
افزایش فالوور تا همیشه از پر اهمیت‌ترین موضوعات اینستاگرام خواهد بود. اما تنها راه افزایش فالوور خرید آن نیست. شما می‌توانید با شرکت در دوره اینستا استار معین فرجی با فوت و فن‌هایی آشنا شوید که به طور طبیعی در مدت زمان کوتاه جذب فالوور واقعی داشته باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

5 پاسخ

  1. فقط میگم نخرید به هیچ وجه نخرید… من خریدم پیجم واقعا داون شد
    خودتون آروم با تکنیک و ترفند پیش برید رشد میکنید

  2. خریدن فالوور فیک اشتباه محضه… یعنی هر کی خریده بعدش پشیمون شده… جدیدا هم هر کی با بلاگرا مشکل داره، براش فیک میزنه خلاصه که نزنید نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

مطالب اخیر