چطور اینستاگرام خود را دی اکتیو کنیم؟

به اشتراک گذاری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]دی اکتیو کردن اینستاگرام را بلدید؟

امروزه در ایران اینستـاگرام یکی از محبوب‌ ترین اپلیکیشن مورد استفاده کاربران تلفن‌های همراه است، از این‌رو آموزش اینستاگرام نیز برای افرادی که قصد دارند بصورت حرفه‌ای از آن استفاده کنند امری ضروریست.

با تمام این توصیفات گاهی امکان دارد قصد داشته باشید که برای مدت کوتاهی از این دنیای محبوب دل بکنید و کمی به خود استراحت دهید و یا مشغول کار دیگری شوید و نیاز به تمرکز بالایی داشته باشید.

در این لحظه بهترین پیشنهاد برای شما دی اکتیو کردن موقت اینستا است. اینستاگرام به تمام کاربران خود این اجازه را می دهد که از این فضا دوری کنند و در زمانی که قصد بازگشت به این اپلیکیشن اعنیادآور را داشته باشند با کمال میل از آنها استقبال می کند.

منظور از دی اکتیو اینستاگرام، قابلیتی است که از طریق آن می‌توانید بدون نیاز به حذف دائمی اکانت، پیج خود را برای مدتی غیرفعال کنید. با دی اکتیو کردن موقت اکانت اینستاگرام، حساب شما برای همیشه حذف نمی‌شود بلکه فقط برای مدتی از دید کاربران اینستاگرام محو خواهد شد.

انواع دی اکتیو کردن اینستاگرام

دی اکتیو موقت که در این حالت شما می‌توانید هر زمانی که خواستید پیج رو فعال کنید و موضوع مقاله هم در مورد دی اکتیو موقت اینستاگرام است که تمامی پست ها، دایرکت ها، ذخیره ها، لایک ها و غیره آرشیو خواهند شد و پس از فعال کردن دوباره قابل مشاهده خواهند بود.

دی اکتیو دائم که این مورد قابل بازگشت نیست و اکانت تان به طور کامل حذف خواهد شد و بازیابی هم نخواهد شد و هیچ شخصی از جمله خود شما قادر به ساختن اکانت با نام کاربری حذف شده نخواهد بود. همچنین با ایمیلی هم که اکانت را ساخته بودید باری حساب دیگری قابل استفاده نیست.

در مقاله قبل راجع به ” آموزش کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام ” نوشته‌ایم، چنانچه تمایل دارید میتوانید نگاهی به آن بیندازید تا بتوانید اینترنتی مصرفی اینستاگرامتان را کاهش دهید.

نکات ضروری قبل از دی اکتیو کردن اینستاگرام

قبل از اینکه وارد مراحل دی اکتیو کردن اینستاگرام‌تان شوید، نکات زیر را حتما بخوانید:

رمز عبور خود را یادداشت کنید تا از یادتان نرود.
از اتصال اکانت خود به یک ایمیل و شماره تلفن معتبر مطمئن شوید.
اگر اطلاعات ایمیل و شماره تلفن خود را در حساب کاربری خود ذخیره نکرده باشید و موقع فعالسازی اکانت خود رمز آن را فراموش کنید، بازیابی آن غیر ممکن خواهد شد.
همچنین برای دی اکتیو اکانت اینستاگرام، داشتن رمز عبور ضروری است.
در ادامه، به آموزش گام به گام دی اکتیو اکانت اینستاگرام خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

گام اول

ابتدا از طریق گوگل وارد سایت اینستاگرام شوید. دقت کنید که این امکان در حال حاضر از طریق اپلیکیشن اینستاگرام قابل اجرا نیست و فقط باید از طریق سایت انجام شود.

اینستاگرامقدم اول دی اکتیو کردن اینستاگرام نکته: اگر نتوانستید لینک بالا را باز کنید، از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.

گام دوم

بعد از اینکه وارد اکانت خود شدید بر روی خانه کلیک کنید تا صفحه ای مانند زیر نمایان شود در این قسمت باید روی گزینه ی Edit Profile  کلیک کنید.گام دوم دی اکتیو کردن اینستاگرامگام سوم

در این قسمت صفحه را به سمت پایین بکشید و مانند تصویر روی گزینه ی
Temporarily disable my account کلیک کنید.گام سوم دی اکتیو کردن اینستاگرامگام چهارم

پس از کلیک بر روی Temporarily disable my account وارد صفحه ای که مشاهده میکنید خواهید شد که باید دلیل دی اکتیو کردن اینستاگرام خود را انتخاب و یا تایپ کنید. همچنین در پایین کادر باید رمز عبور خود را مجددا وارد کنید.گام چهارم دی اکتیو کردن اینستاگرامگام پنجم

در انتها فقط کافی است روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کنید. تبریک بالاخره از اینستاگرام خود دل کندید! چه کار سخت و طاقت فرسایی!!گام پنجم دی اکتیو کردن اینستاگرامنکات تکمیلی دی اکتیو

قبل از رفتن به سراغ دی اکتیو کردن پیج، حتما این چند نکته را بخوانید:
اگر اکانت اینستاگرامتان را موقتا حذف کنید، هیچ یک از اطلاعات شما مثل؛ پست‌ها، لایک‌ها‌، کامنت‌ها و دایرکت حذف نمی‌شود. بلکه اطلاعات فقط محو می‌شود و کسی قادر به دیدن آن نیست.
دی اکتیو کردن، فقط هفته‌ای یک بار قابل اجراست. یعنی اگر امروز اینستاگرامتان را دی اکتیو کنید و فردا دوباره آن را فعال کنید؛ باید تا یک هفته برای دی اکتیو کردن مجدد صبر کنید.
برای برگرداندن پیج دی اکتیو شده باید حداکثر ۲۴ ساعت صبر کنید.
بعد از انجام دی اکتیو، نام کاربری تا ساعاتی به  instagrammer تغییر پیدا می‌کند. ولی بعد از چند ساعت، پیج و نام کاربریتان کاملا حذف خواهد شد.

چنانچه قصد دارید اینستاگرام را به طور حرفه‌ای بیاموزید پیشنهاد می‌کنیم دوره اکسپلور پلاس معین فرجی را از دست ندهید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

4 پاسخ

  1. آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام رو یاد بگیرید تا یه زمان هایی رو به دور از اینستا و یا هر شبکه اجتماعی دیگه ای راحت و خلوت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

به مشاوره فنی یا جلسه خصوصی با تیم آنالیز معین فرجی نیاز دارید ؟

مطالب اخیر